Hoya polariserande filter

Idag köpte jag ett filter till min kamera, eller ett måste till min kamera. När det är starkt solljus eller utomhus över huvud taget kan det vara värt att ha ett polariserande filter. Det förstärker färgerna och ger blåare vatten och grönare skogar samtidigt som det tar bort fula strålar.
Jag hade ett sen tidigare också men det var jag inte nöjd med så det fick bli ett Hoya-filter som man vet är kvalitet.
Jag känner att jag inte riktigt har låtit min kamera komma till sin rätt det senaste halvåret. Jag har knappt fotat någonting alls. Men kommande veckan kommer det garanterat att bli ändring på det. Jag har tom köpt ett till 8GB-kort och hoppas att det kommer att räcka.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Det filtret är jätte bra tycker jag.



Vad kul att du kommer fota igen :)

2011-09-22 @ 23:59:01
URL: http://wiilow.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0