Dagens

Dagens humör: Glad och energisk!

Dagens mående: Lite trött.
Dagens borde: inget, skönt!
Dagens frisyr: En nedbantad version av gårdagens fönade. Helt enkelt en tillplattad och lite rufsig röra.
Dagens smink: Concealer, puder och mascara. (HR, Clinique och Lancome)
Dagens klädsel: Mörka jeans, vit tröja och svart kofta. 
Dagens planer: Precis njutit av fika och trevligt umgänge, nu mot pappa för söndagsmiddag med syster och familj.
Dagens vill ha: Den snygga lampan som jag sett så länge, sprang på den idag igen :)

Dagens längtan: Resan i mars

Dagens fundering: Vad ska det vara för färg på väggen i hallen?

Dagens beroende: Tradera
Dagens tråkigaste: Att jag är less på skit. 
Dagens musik: Ingen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Tove

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-08 @ 19:20:39
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Cornelia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 01:36:54
URL: http://gravidforsakring.net

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0