Dagens

Dagens humör: Less

Dagens mående: Huvudvärk
Dagens borde: Skicka en tradera-auktion
Dagens frisyr: Utsläppt (Eller frisläppt?)
Dagens smink: Concealer, puder och mascara. (HR, Clinique och Lancome)
Dagens klädsel: Mörka byxor, vit figursydd skjorta i finaste bomull (eller?). Jag har jobbat med andra ord.
Dagens planer: HADE planer på att bege mig till gymet. Varför gjorde jag inte det? Jag var tvungen att vika tvätt.. hmpf..
Dagens vill ha: En längre laddsladd till min ipad och en vattentålig kamera.

Dagens längtan: Större boende

Dagens fundering: Vad är rimligt?

Dagens beroende: Kaffe
Dagens tråkigaste: Jobbiga människor.  
Dagens musik: Bryan Adams-Heaven fick mig att stanna till på jobbet. Lyssnade på den mycket "ages ago"  :p


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 11:42:50
URL: http://smsalåna.nu

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0