iPad

Jag kommer ihåg mig själv säga "Fan vad onödigt.. vad ska man med en sån till? Jag har en iphone och kan surfa på den och när jag är hemma så har jag ju min macbook". Men skenet bedrar, nu vill jag verkligen, VERKLIGEN ha en ipad! Och så hoppas jag att det blir. Hänger lite på om min kära bror kan köpa med sig en från the states när dom åker dit. I Sverige så ligger dom ju som bäst på 6500:- på blocket och det är lite mycket pengar för en pryl som jag kan leva utan. Ja jag är okvinnlig och prylgalen, men en ipad behöver vi faktiskt om vi ska ut och flyga långt i vår, hur ska man annars klara sig 10h på ett plan liksom? Och telefonen får nog stanna hemma!
Ja ni ser ju.. där har vi det. Om jag inte köper en ipad så kommer det bli olidligt att flyga. Och det vill vi ju inte.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du har haft en trevlig helg! =)

2010-09-12 @ 23:32:54
URL: http://cviklund.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0