Fredag!! <3

Idag har jag haft en skön ledig dag. Åkte till Täby C med Sara för att kolla igenom lite Marc Jacobs-väskor, ifall att jag skulle ha velat byta min modell till någon annan. Men jag tror att det blev helt rätt med den jag fick, den var absolut snyggast och nu kommer jag äntligen kunna börja använda den! =)

Kollade lite kläder också.. självklart hade jag kunnat handla för flera tusen idag bara för att jag ska spara mina pengar till en resa. När man har pengar så hittar man ju inte ett dugg. Måste vara någon mental inställning!
Jag gick tom med Sara in på Make up store utan att handla någonting, och hör sen! Ja.. jag fick iofs med mig en tunika hem.. och en kofta som jag ska lämna tillbaka sen, den var inte fin när jag väl provade den..
I morgon blir det kalas här hemma, för den sidan av släkten som inte kom i tisdags när jag fyllde år. Och på kvällen blir det mys med vänner. Jag ser fram emot morgondagen!

Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0