Woolrich

Jag har helt bestämt mig nu. Om, OM jag köper ny jacka snart, så kommer jag att köpa en ifrån Woolrich. Dom är tidlösa och riktigt snygga. Har velat ha en sen förra året så det vore nog ett bra köp. Mamma, pappa?
Aha.. just det, jag är vuxen nu och får tydligen köpa mina jackor själv. Trist!
Jag var sååå nära på att beställa en nyss, men ångrade mig. Kanske i morgon ;)
Idag fick jag även hem 2 nya ögonskuggor från Make up store. Jag vet inte men jag tror att jag börjar bli besatt och att det inte är bra för min hälsa! Jag kanske köper 2-5st i månaden och jag skulle gärna ha hela färgskalan plus alla säsongsfärger som kommer. Jag behöver inte alla. Jag har många som är lika varandra, men jag vill. För det är kul! Kan man kalla det en hobby kanske? ;)
Eyedust: Dust och Microshadow: Treasure

Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0