Valborg

Gårdagen bjöd på lite shopping i Täby centrum, jag och V åkte dit en sväng.. hittade tyvärr inte mycket! Efter det åkte vi ut till Fogdö och grillade med lite vänner. Vi var 2 tjejer och en massa killar, men vi hade det trevligt! Alltid lika roligt att dricka vin och prata med Amanda, det är nog tur att vi har varandra dom kvällarna så man inte behöver sitta och lyssna på fotbollssnack hela kvällarna ;)

Jag sitter och funderar på sommaren, jag vill göra något. Men jag vet inte vad man kan göra med tanke på att vi inte vet hur det löser sig ekonomiskt. Åland kan man ju alltid ta ett par dagar och hyra en stuga, det har vi pratat om lite smått..sen finns ju alltid sista minuten och weekends med!

Jag ska strax börja snygga till lite här hemma, V jobbar till 14 sen ska vi nog till syrran och fika. Länge sen jag träffade dom!

 

 

 

 

Det är skitsvårt att få färgerna så som det ser ut i verkligheten fast på bild.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin sminkning du jämt har. Ska all fokus komma på ögonen elr hur blir det med resten av ansiktet?

2010-05-11 @ 18:22:55
Postat av: Angelica

Abby, tack för din kommentar! All fokus kommer väl i princip på ögonen, men i övrigt är det det jag fotar just för att det syns bäst på närbilder. Dessutom så är inte underlaget och pudret något som syns på bild på det sättet. Brukar använda läppglans för att inte bara ögonen ska synas men det är nog lite det som är tanken :)

2010-05-11 @ 20:21:39
URL: http://jelkis.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0