Idrottat med jobbet

Idag har varit en varm dag! AC:n på jobbet är paj.. olidligt att arbeta med andra ord! Var även rätt osäker på om jag skulle följa med kollegorna till den sporthall som jobbet hyrt. Efter en viss övertalning från min chef så följde jag med, och jag ångrar mig inte! Kul att göra något annat än att jobba tillsammans, plus att det blev bra träning.Hinderbana med lite styrka och sen intensiv basket ;)
Jag var inte stjärnan i vårt lag, behöver jag säga det?!
GI-veckan har börjat ganska bra. Jag har iaf inte ätit något som jag inte ska ännu. Och jag ska försöka hålla på det så gott som det går faktiskt. Äggröra till frukost är faktiskt väldigt trevligt, gott och nyttigt. Samt att man håller sig mätt ett tag med. Det jobbiga är ju mellanmålen, jobbar man tex själv en dag kan man inte gärna stå och käka avocado inför kunderna.. Men man får ta sig tid!
Nu ska jag sova, i morgon jobbar jag nämligen 12h men har en ledig torsdag att se fram emot.
Dessutom.. Vem fick en basketboll i huvudet?! Jo Angelica såklart!! Jag har fan huvudvärk nu men det får det väl vara värt.. =D


Kommentarer
Postat av: felicia

Jo det är bara bra kan inte vara gladare när det är grönt på träden och marken ;)

kram

2010-05-19 @ 13:59:24
URL: http://feliiiciah.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0