Helgen..

Jag har jobbat, och igår kväll var det Twilight "New Moon" på bluray här hemma. Den var så bra som jag förväntade mig och nu vill jag se nästa, helst på en gång ;)
I övrigt har det inte hänt mycket, ett träningspass hann jag med idag med. Känns riktigt tungt när man missat pga förkylning! Men den här veckan blir hälsosam! Otur i morse dock, hade tänkt att jag skulle gå till jobbet men när jag kollade ut genom fönstret så var det inte ett alternativ. Usch, när asfalten väl hade börjat synas och solen börjat värma så kom vintern tillbaka. Men förhoppningsvis bara för ett tag!


Ser verkligen fram emot slutet av maj, får se vart vi är. Men hur som helst så kommer det att bli fantastiskt!





Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0