Framme i Lofsdalen!

Resan var jobbig, och kall om tårna! Men vi kom fram hit vid 17.. vi har hyrt skidor/pjäxor. Även jag har gjort det. Jag är verkligen skitskraj för att åka i morgon, sist jag åkte skidor var en dag i Kungsberget med skolan, jag var typ 9 år! Men feel no fear.. Det lär kanske bli kul, förhoppningsvis, eventuellt!
Det är mina jäkla föräldrars fel som aldrig har åkt skidor med mig. Pyttsan också!
Nu ska jag gå ner och dricka lite kaffe.. vi har precis ätit. Och stugan är SÅ fin. Nybyggt och färscht, idylliskt!
Vi har dubbelsängen =))

Kommentarer
Postat av: Sara

Ser mysigt ut! Hoppas ni får en bra vecka :)

2010-02-01 @ 20:39:27
URL: http://soerils.blogg.se/
Postat av: annelie

Åh mys! Kul att se! :)



Önskar jag också vore där, det är ju bara så nice med fjällen! ÅK skidor kvinna! Det finns bättre tillfällen att tänka på hur man ser ut. :)



HAVE FUN!



Kram

Syster

2010-02-01 @ 23:03:45
URL: http://frostnatter.wordpress.com/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0