Feel so good

Jag har alltså rört på fläsket idag. Fan vad skönt och så jäklarns roligt! Det är lika bra att skriva det med stora bokstäver i bloggen så att jag kan känna mig som en dålig människa publikt ifall jag skulle få en vanlig orkar inte träna-dille.

Men jag känner mig nöjd och det var jäkligt skönt. Jag tror stenhårt på att jag kommer att gå dit, men det har jag gjort förut med. Jag ska fan klara beach 2010 och inte vass 2010, eller bakom en buske 2010. Nja, det känns inget vidare.

Gjorde en bra start, tog med pappa till gymet och vi körde faktiskt 1,5h med 20 min crosstrainer (för mig). Nästa gång får bli på söndag efter jobbet, om jag ens kan röra mig då pga träningsvärk ;)



Nu, dagens lunch- Naturdiet smoothie!

Måste köpa bananer med, den enda frukten jag tål i princip.

Kommentarer
Postat av: annelie

haha vass 2010 var roligt! ;)

Ser framför mig hur du står i vassen och kikar... villl vara med liksom men vågar inte.

Men jag tror inte du kommer stå i någon vass oavsett. ;)

2010-01-22 @ 21:40:34
URL: http://frostnatter.wordpress.com/
Postat av: Emelie

Har du börjat gymma nu? :) Är det på nautilus? Hör av dig om du vill ha sällskap. Har inte fått tag på min husläkare ännu, så måste försöka få tag på henne om astman.

2010-01-24 @ 08:56:58
URL: http://buumbi.blogspot.com

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0