Then you gonna say "whos that tight ass?!"

Känner mig fräsch som en nyponros!! Nja, men efter jag duschat kommer jag att göra det! Kände att 40min crosstrain var liksom ingen utmaning längre, så jag behövde pressa mig själv lite, lite till. En 5-min ökning då och då gör ju passen successivt längre. Men när jag hade ökat till 45 så tänkte jag att nu kan jag lika gärna köra 50 min om jag klarat mig såhär länge. Och så blev det!

Innan jag tränade somnade jag 10min på soffan och var så seg. Nu känner jag mig så pigg att jag skulle kunna bestiga Mount Everest, typ! ;)

Men jag saknar en sak, en träningskompis! Frivilliga är välkomna att anmäla sig för casting!


Kommentarer
Postat av: annelie

Jag vill vill vill! Men det kommer kräva spontanitet och lite tur och en hel del planering.



Ska jag kolla mina möjligheter nästa vecka?

2010-02-25 @ 23:19:15
URL: http://frostnatter.wordpress.com/
Postat av: annelie

Nja tror faktiskt inte att det är en peppare jag behöver nu... :D

Jag vill tro mig. Men ska kolla.



Har ju bara två arbetsdagar men resten tre barn och mannen snöjour så... blir nog inte så mkt i förväg inte,,,

2010-02-25 @ 23:50:35
URL: http://frostnatter.wordpress.com/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0