Hemma från Lofsdalen! Bildbomb!

Igår kväll kom vi hem från härliga Härjedalen. En jobbig bilresa men en väl värd upplevelse för mig som aldrig åkt skidor! Började redan första dagen, 3 åk i barnbacken och sen upp på en topp. Jag är rätt nöjd över min insats ändå. Åkte faktiskt alla 3 dagar, och det gick bättre och bättre för varje gång. Favoritbacken var en blå backe som inte lutade allt för mycket. 1700m lång var den och det blev många turer nedför den.

Första dagen var det både moln och sol, andra dagen soligt och snöigt.. sista dagen var det blåsigt och kallt! När man satt i sittliften så kändes det som att ansiktet frös. Men ändå en skön känsla att vara ute hela dagen och sen komma hem och vara TRÖTT kl 21.00!

Hoppas på att det blir fler skidresor, och att jag kommer ihåg lite av det jag lärde mig under denna resa =))





































Kommentarer
Postat av: Kim

UNDERBARA BILDER!

2010-02-05 @ 12:29:18
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0