Astma

Fan vilken vidrig åkomma det är. Idag åkte jag till gymet efter jobbet. Riktigt taggad och sugen på att träna. Jag tog min spray innan jag åkte dit men jag klarade ändå bara en halvtimme på crosstrainern innan kroppen sa ifrån. Jag sket i att det var tungt att andas men när det blev lite snurrigt pga syrebrist fick jag helt enkelt lägga av och åka hem. Jag är så less. Och jag vet att det beror på möglet i vår lägenhet. I fjällen hade jag inga problem från sön-tors. Men på torsdagskvällen när vi kom hem så kom det efter typ en halvtimme. Jävla skit!

Kommentarer
Postat av: Kim

Ja han är ett charm troll. :D

2010-02-07 @ 19:20:21
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0