purple smoke

Jag har varit hemma från jobbet två dagar, förkyld. Är fortfarande inte pigg och har feber till och från, men i morgon ska jag ändå åka på möte. Det är i Uppsala denna gång, 2 dagar. Det är viktigt att gå på dom där mötena så jag får strunta i att vara sjuk helt enkelt, men när jag kommer hem på torsdag så är jag ledig hela 3 dagar!
Idag bjuder jag på en sminkbild, med svart ögonskugga, MAC-pigment i rosa/lila och eyedust från MUS. För övrigt så sminkade jag min vän Amanda i lördags. Lite läskigt när man inte vet hur andra ska reagera, jag menar.. alla gillar ju olika mörkt/färgat.. hmm.. förutom jag då, jag experimenterar ;)
Men jag tror att hon blev nöjd, jag blev det åt minstone!
Nu ska jag packa väskan!

Kommentarer
Postat av: Becca

Snygg sminkning!

2010-09-18 @ 03:00:54
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: E'a

Älskar dina sminkningar!

2010-09-18 @ 13:29:35
URL: http://andrevstam.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0