En härlig lördag!

Ledig helg efter en lång arbetsvecka! Startade dagen med en 4km joggingtur. Den här gången sprang jag nästan hela sträckan, jag använder ju träningsprogramet till iphone och tänkte att NU ska jag se hur "bra" jag var. Tar upp telefonen ur fickan och hör träningsdamen i hörlurarna säga "Workput paused". Jag hade alltså råkat pausa efter 1km =( Jag fick ju min motion såklart, men nu vet jag inte vad jag har att jobba mot nästa gång ;) Får ut och springa i morgon med!!

Nu ska jag på 2-års kalas hemma hos bror. Ska även åka förbi gamla jobbet i Täby och fixa lite saker som jag skjutit upp.

Ha en fantastisk dag! Det kommer jag ha!

Jag idag

 

Sminkbild kommer sen, idag är det blå/turkost med guld ;)


Kommentarer
Postat av: elin

hej en liten fråga bara, dom här paletterna med ögonskugga du köper, vet du om man kan köpa nån sån i sverige som har lite metallicskimmer? :) svara gärna till min e-mail; [email protected]



tack :)

2010-04-25 @ 01:04:10

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0