Tresemeé conditioner

Gick in på Coop idag på vägen hem från pappa. Stannade till vid STORA schampo- och balsamflaskor. DET gillar jag, för det går åt väldigt mycket balsam för mig, och jag tycker inte att man ska snåla med det. Det här märket är ju ett "frisörmärke" fast det är billigare och säljs i en vanlig butik. Med det säger jag inte att det är samma sak som det du köper på en salong, men jäklar vad bra det var ändå! Jag gillar krämiga balsam och det här var det, plus att det inte stank parfym, bara fräscht och rentvättat. Håret blev riktigt mjukt nu efteråt också.
Värt att testa! 900ml för ca 90kr

Kommentarer
Postat av: hanna

kollar film och svarar på alla kommentarer :)

2009-09-06 @ 22:10:42
URL: http://taiiiny.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0