Skoprovning och hyrfilm

Idag var jag med Sara och kollade på lite skor, sen hyrde vi en film! "The reader"... sådär, helt okej handling men rätt långdragen. Jag missade såklart en minut eller två i mitten av filmen, blev lite dimmigt framför mina ögon och jag vaknade till av "SOVER du?!" Nej svarar jag :P Hur kommer det sig att hon alltid frågar det när vi kollar på film? :P Kanske för att jag för det mesta somnar iaf en gång ;)
Nu ska jag äta innan vi ska lämna syrrans bil hos henne, dom var ju ute och drack bakfylla igår dom! :P
Idag blir det pastagratäng a´la Annelie

Kommentarer
Postat av: annelie

;) din lilla subba det stämmer bra det!



Puss på re

2009-09-21 @ 19:08:08
URL: http://frostnatter.bloggproffs.se

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0