Jag är glad, och jag är irriterad

Som jag sagt tidigare så trivs jag med mitt jobb, jag har världens bästa chef och ett par trevliga kollegor som är hjälpsamma och bra. Sen finns det ju alltid vissa saker som känns lite konstiga. Jag är rätt van vid att man som kollegor är trevliga och lättsamma med varandra, att man hjälper varandra och inte konkurrerar ut någon. Just nu känns det som att jag är en eskimå i Sahara. Nu är det säkert inte riktigt så men vissa folk har nog jobbat på samma ställe fööör länge. Och såna tål inte förändringar. Thank god for Täby, där var det fanimej personalförändringar varje månad, och nej.. det var inte heller bra!

Men det fick folk att lära sig att respektera varandra och att hantera nya människor!
Nog om detta, jag kände bara att jag är less på folk som gör sig själva okloka genom att vara trångsynta och ej öppna för förändringar!
För övrigt har jag även haft ett trevligt samtal idag med, jag känner mig så glad. Tack för att ni tror på mig och tack för att ni gav mig chansen!
Nu ska jag in i duschen. Snart är det helg, och jag mår bra! Så bort med alla mörka tankar och in med friheten och leenden, skratt och trevligheter!!

Kommentarer
Postat av: Anna ♥

Nää :$ Men tack ändå! :) Däremot var du det och hade jättefina ögon! :)

2009-09-30 @ 21:31:29
URL: http://annaelisabethnygren.blogg.se/
Postat av: Anna ♥

:) Tack..

Ja den är jättebra! Verkligen! Och den är inte så dyr heller. Jag ska läsa på den... "rengör, vårdar och inpregnerar alla föremål av blankläder och mocka samt textil- och syntetmaterial. Tar bort salt- och vattenränder" :)

2009-09-30 @ 21:47:00
URL: http://annaelisabethnygren.blogg.se/
Postat av: L♥tta

Sv; Jag har länge velat ha egen butik. Öpnade en i april i år, sen kom webshopen till. Det är jätte roligt att vara sin egen chef. Få bestämma vad som ska köpas in och allt som tillkommer, förrutom pappersarbete. ;P Det går faktiskt bra för att vara så ny på internet. :) Är ju ändå ganska svårt att sprida sig. Reklam är ju dyrt, och det är inte på fråga att sätta ut dyra annonser när man är i starten. ;) En dag i taget.:D Företaget har jag annars haft i nästan 2½ år, men inte utvecklat förrän i år. :)

2009-09-30 @ 23:11:56
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: Linn F

Gud vilken snygg hårfärg du har!

2009-09-30 @ 23:56:58
URL: http://linnfagerholm.blogg.se/
Postat av: Leone

Tänkte också kommentera just: åh vilken fin hårfärg :)



förresten, tipsa gärna om en bra present man kan köpa till en kille som fyller 17 år. jag är dålig på att komma på roliga saker så jag skulle kunna ha nytta av lite tips :) tack på förhand.

2009-10-01 @ 00:22:25
URL: http://leonewallen.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0