Hösten kommer med stormsteg, 3 grader ute!

I morse gick jag upp 06.30 för att åka med min bil till Saab, dom har bytt en del av avgasröret och när jag fick tillbaka bilen förra veckan så skramlade/vibrerade det liksom under bilen. Men nu har dom iaf fixat till det så jag slipper skämmas! :P
Hur som helst, det var 3 grader när jag åkte hemifrån, och när jag nyss skjutsade V till jobbet var det 4 grader! Jag har frusit likt en kinesisk nakenhund i Abisko. Men nu efter att ha nästan maxat elementen och köpt en stor latte på Mc Donalds så känns det lite bättre! Hösten är mer än välkommen för min del. Nu får jag ju använda mina nya stövletter och snart kanske stövlar (Ett par nya ska ju inhandlas med). Och inte mig emot att använda stickat och ullkappor =)
Nu ska jag ta och pudra näsan lite innan jag beger mig och uträttar några ärenden och sen träffar Sara. Hon fyllde år igår så hon ska få sin present. Vilket tyvärr sket sig som jag var orolig för. Men men, det är bara att gå på plan B!

Kommentarer
Postat av: Kim

ja det är mysigt med ett avbrott i vardagen! :)

2009-09-29 @ 10:04:46
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Fin blogg! Kolla gärna i min och släng in en kommentar! Kram

2009-10-03 @ 18:40:39
URL: http://snyggheddans.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0