Den vilda jakten på objektivet - mission accomplished(!)

6 veckor utan objektiv, 6 VECKOR! Idag fick jag nog och ringde och frågade vad dom höll på med. Tydligen hade det blivit något missförstånd med att butiken skulle ha beställt ett nytt objektiv, men infot som dom gav var att dom hade beställt ett och skulle skicka det till mig.. Som tur var fanns det i lager i Täby (Det kan jag tacka mina forna kollegor för) och jag fick hämta ut det där i stället.

Nu kan jag alltså fota som folk igen, det objektivet som jag köpte är verkligen jättebra men det är lite krångligt att behöva backa så långt när man tar kort inomhus. Sen är det svårare att ta macro-bilder. Som tur är har jag ju en ny, snygg kameraväska så jag får med mig båda objektiven när jag ska fota. Känns lite sådär att behöva byta hela tiden med tanke på damm och sådär, men det får jag leva med!! =)
Jag är pigg ikväll, sov alldeles för länge i morse. Efter att V hade gått till jobbet lade jag mig i sängen igen och vaknade 13.00. Men vad ska man göra för att bli frisk om inte vila?
Ska väl däremot försöka sova nu....


Foto: Angelica

Kommentarer
Postat av: Rosida

Fint kort! :) ♥

2009-09-24 @ 19:13:55
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0