Busy

Har haft en del att göra de senaste dagarna. Har varit iväg på två roliga dagar med sl-möte för data som sagt. Känns kul när det är lite annorlunda mot det man har gjort i två år.. och där man redan vet det mesta. Sen är det ju alltid kul att utbyta erfarenheter och strategier med andra. Plus att umgås med folk från andra butiker. =)

Idag har jag haft "kalas", visst låter det otroligt vuxet? :P Hade besök a
v min del av släkt och familj, det är alltid trevligt att få besök, även om det inte är optimalt på 57 kvm. =)
Och just det, tack kära bror med familj för att jag äntligen kan köpa de där Replay-skorna som var "to die for"! Helt otroligt att ni hittade exakt dom för 349:- i stället för 2000!!  ;) :P Ullared nästa!
Nej men faktiskt, jag ska köpa mig ett par skor för det bidraget! Tack!
Nu ska jag dricka upp mitt glas med vin och se hur många får jag hinner räkna innan jag somnar i soffan!
Tack kära syster för vacker tårta och
en Angelica med änglalockar ;)
(Pssst, den var GOD med!)

Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0