Veckans vill ha; Apple magic mouse

Hallå!? Fattar ni hur coolt det här är?! Fattar ni hur j*kla användbart det här är?! Snacka om att apple ligger steget före i allting. Deras nya mus, magic mouse är en uppdaterad variant av deras vanliga mighty mouse.
Med denna kan du dra fingret över musen för att bläddra fram- och tillbaka mellan webbsidor, zooma in och ut fönster, scrolla både vågrätt och lodrätt. Du kan också klicka vart du vill eftersom den inte har några "knappar"
SÅN ska jag ha!
695:- tar dom på applestore.se men jag väntar nog tills den kommer in till butik, prismedveten som man är ;) haha!
Ska man köpa en grym mus som underlättar för sig vid datorn så är det här THE mouse!

Kommentarer
Postat av: Jerry Martinsson

Kul att se att du har koll! Jag vill också ha en!

2009-10-23 @ 16:21:08
Postat av: Sara

Nu minns jag faktiskt inte vad jag skulle säga längre, men det var ju inget viktigt som sagt! :)

Så brukar jag också känna. Huvudet tomt efter en lång dag. :) Händer i helgen?

2009-10-23 @ 19:38:45
URL: http://soerils.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag SKA köpa en. Om det så är det sista jag gör!

2009-10-23 @ 20:51:50
URL: http://jelkis.blogg.se/
Postat av: annelie

Hello sis!



You are sooo apple! ;) Får du spons med? Annars kan du kanske kolla det? ;)



Hur har min gumma det tro... även om det var jätteskönt då hon var borta igår så saknar vi henne. Både Lukas och Rasmus frågar när hon kommer hem och det kommer ständigt frågor som "Åh om Tuva var hemma skulle jag visa henne det här..." osv.. ;) Så även om de retas och bråkar hela tiden så finns det ju något där helt klart.



Vi skickade iväg killarna på galej och sen grillade vi bifteki, fan så gott det var! Det måste vi bjuda er på någon dag. Självklart på vår grill... mumma!



Vi hörs!



Kram

2009-10-24 @ 11:30:02
URL: http://frostnatter.bloggproffs.se

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0