Taccos och ritkväll

Precis hemkommen efter en jättetrevlig kväll hos min syster &Co. Blev bjudna på middag och hade det gott, gino blev det till efterrätt med! Gott!
När lilltjejen började rita så hakade vi andra helt enkelt på och sen blev det väl det resten av kvällen, känns lite som när man var mindre :P Det var ju riktigt kul att rita då. Kommer mycket väl ihåg alla kvällar/nätter då jag och Sara hade sleepovers och ritade ända in på småtimmarna. Vårt tema var människor och brudpar, även fast jag mest ritade bruden. Jag vet inte HUR många människor vi ritade?! Familjer, unga, gamla, snygga, fula.. you name it! ;)
Nu ska jag duscha och packa väskan inför tele-produktkurs i morgon. Känns faktiskt inte så kul.. jag skulle hellre vara hemma. Nu för tiden så tycker jag att data är mycket roligare än tele.. så jag skulle faktiskt klara mig utan den kursen. Känns som upprepning och babbel om massa saker som jag redan kan, men det är ju alltid bra att förfriska minnet. Annars sitter man väl där och kan ingenting till slut :P
God natt!




Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Oh det va länge sen man rita! =)



Jag älskade slutet, det va riktigt bra.. tycker om när det e aliens iblandade för jag tror att det e framtiden=) Du gillade inte det eller?

2009-10-19 @ 12:18:42
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: charoline

det är toppen att rita^^,

2009-10-19 @ 20:23:42
URL: http://charolicious.blogg.se/
Postat av: Kim

Jaha okej. :)

2009-10-21 @ 09:12:23
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0