Sega söndag

Jag avskyr söndagar, inget kul alls! Men det är väl ett nödvändigt ont som man får ta antar jag ;) Idag har vi inte gjort så mycket, väntar på att fotbollen ska bli klar så att middag kan inhandlas. Pappa med sambo kommer hit och äter idag, tror det får bli hasselbackspotatis! Dessutom så är det ju inte så att folk kan tro att dom ska komma hit och bara bli serverade mat, nej.. man vill ju gärna ha något i utbyte så jag bad pappa ta med borrmaskinen. Idag ska mina nya ramar sättas upp på väggen så att jag kan sätta igång med mitt kollage av bilder. =)
Igår hade vi det trevligt hos min bror med familj, spelade rappa kalja och åt god mat (som vanligt). Jag älskar rappa kalja, man stöter på så många konstiga ord!? Filfras, vet ni vad det är?! Det är ett äldre ord för järv. Ja, inte riktigt lika Djärvt kanske ;) Jag menar, hur ska man kunna skrämma barnen för att gå ut i skogen på kvällen? Akta er för den fruktade filfrasen, han är där någonstans i mörkret!
Nu ska jag göra lite nyttigheter =)

Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0