Put som color in it!

Heldag med fix igår. Det blev fint i sovrummet, mycket bra! Två sängbord inhandlades som planerat, även lite annat snyggt för att uppdatera hemmet lite till. Det var nära att vi köpte med oss den stora Hemnes-byrån också men vi kom på att det kunde vara bra om lilltjejen fick plats på vägen hem med, så vi slapp lämna henne i lekrummet på ikea över helgen. Hon är för övrigt en pärla att umgås med, inga problem alls. Plus att hon inte är någon liten tjatmoster som säger jag vill ha den hääääär, jag vill haaaaa... och börjar grina när hon inte får som hon vill. Det enda hon ville ha igår var en mjukishund för 89:- och det tycker jag hon var mer än värd =)
Idag hann jag och Tuva med en sväng in på H&M bland annat, när vi var klara där så frågade jag om hon ville gå till leksaksaffären eller om hon ville till bilen.. "Vi går till bilen tycker jag". Haha, vilket barn säger så? =)
jag hatar blogg.se för det funkar så fruktansvärt dåligt.
går INTE att ladda upp bilder som har högre upplösning än VGA!!!!!!!

Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0