När regnet öser ner

Och träden är gula/röda/gröna, så känns det faktiskt ganska skönt för mig. Kvällen har bestått av ett besök hos min kära syster med familj. Jag saknar dom faktiskt ganska lätt när vi inte setts på ett tag. Fick fylla krammätaren lite också, så den håller sig ett tag till.
När vi kom hem blev det Wallander i soffan, tillsammans med ett glas rött. Tänk vad lite det krävs för att känna lite livskvalité. Jag ska njuta av att jag har tom två dagar ledigt kvar, totalt 5 dagar i rad. Jätteskönt! Men, jag känner att jag behövs på jobbet, mycket som ska fixas och donas. Men jag kör mina 8 dagar i rad sen, så då lär jag hinna en del. I och med det så säger jag att jag nog inte behöver känna mig så stressad över att jag faktiskt är ledig. Dessutom är det snart jul, och jag bör börja planera för den typ igår. :)

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Jätte fin blogg !



Har frågestund på min blogg, skulle vara roligt om du hade lust att fråga en/flera frågor :D

Kram

2009-10-12 @ 00:57:16
URL: http://nessiesplace.blogg.se/
Postat av: charoline

(haha fick "åh. du är kansig, till sommaren då? om vi lyckas fixa pengar. för jag tänker inte ha nått litet skit bröllop. ska jag gifta mig ska de va stort" haha.

så ja de e väl bara börja spara då. fast personligen vill jag ha ett "litet skit bröllop" :P men men ;)

2009-10-12 @ 10:28:45
URL: http://charolicious.blogg.se/
Postat av: annelie

Sova då! Stod och smygrökte utanför er imorse. ;)

Det såg onekligen dött ut!



Jul.. nu... nä lugn nu! ;) Menjag hörde på radio imorse att de startat nån julmarknad nånstans. Liiiite tidigt kanske.. :)



Däremot fattar jag att tex IKEA har laddat julhörnan, eftersom många har långt till IKEA. Inte alls som har det förspänt som oss och då är det ju bra.



Men mys med jul! favorit i repris? Om det schemat jag har kommer vara beständigt så jobbar jag morgonpass några timmar och nattningspass ett par timmar. Så det är ju lugnt!



Kram kram

2009-10-12 @ 22:42:57
URL: http://frostnatter.bloggproffs.se

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0