Make up box

Har varit på jakt efter en större sminkväska/box. Har hittat en perfekt från make up store, men den kostar 1695:- så jag väntar nog med den, inte prio ett!
Däremot slog det mig att jag hade en i källaren hemma hos pappa, en sån som jag fick för en massa år sen. En sån som var fylld med massa smink, skitsmink.. sånt som tonåringar önskar sig :P Den blev ju perfekt att ha så länge, nu kan jag iaf få en överblick och slipper leta i flera minuter innan jag hittar det jag ska ha.
Och ja, skuggorna ska ligga uppochner, så att man ser vad dom heter. Dom har ju inte genomskinligt lock längre =)

Kommentarer
Postat av: annelie

O Tuva blev ju bara så glad för den andra sminkväskan som jag antar var före denna. ;)

Den står bredvid sängen inatt på en prinsesstol!



Kram

2009-10-15 @ 23:29:19
URL: http://frostnatter.bloggproffs.se

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0