Homecoming

Jag är trött idag. Jobbade min 8e dag i sträck och trodde att det var ett skämt när klockan ringde kl 06 imorse. Det är fan inte mänskligt att gå upp så tidigt, inte när man slutar typ 19.30!  Men men.. det är inventering så det är bara gilla läget. Det är ju för min egen skull också så att jag kan hålla en högre standard på lagret. =)
Tele-kursen var okej, mycket upprepning för mig som varit med ett tag. Men mycket bra och lite nytt också. Sen är det som vanligt kul att träffa vissa personer som man ser sällan numer!
Fick även reda på att min chef har anställt en ny kille som ska jobba med oss på data/tele. Åh vad roligt det ska bli, ser verkligen fram emot det och det är inte en dag för sent! Spännande!!
I morgon får jag sova... det är jul/peak-möte på jobbet kl 15 men innan dess är jag fri att vara just fri! :P Ledig!

Kommentarer
Postat av: aanja

det er alltid godt med fri :D

2009-10-21 @ 22:31:56
URL: http://anjabj.blogg.no
Postat av: Sara

Hallå. vad har du gjort idag? :) som jag sa igår, (när jag glömde bort vad jag skulle säga) jag kommer säkert på det när jag gått och lagt mig. Haha. och det gjorde jag också.."Just det, det var det jag skulle säga till angelica" . men det var inget viktigt. lite kul bara :) Dålig update idag tycker jag :)

2009-10-22 @ 20:22:23
URL: http://soerils.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0