Extern HDD

Jag behöver verkligen köpa en extern hårddisk. Borde ha gjort det för länge sen! Är det inte lite som ett skämt att man står och säger till kunderna att du MÅSTE ha en hårddisk för att göra backup och kunna spara dina viktiga filer. Men man gör det inte själv. Fast jag mer än väl vet hur viktigt det är, inte för att jag tror att min käre macbook kommer att krascha, nejnej.. det är den för bra för. Men om jag tappar den i golvet då? Så att hårddisken lägger av. Då skulle jag nog känna en viss panik över dom bilder jag har som jag fyllt min dator med.
Vi har faktiskt en hårddisk, men om jag vill använda time capsule (Backup för mac) så måste den formateras och det vill jag ju inte, där ligger ju alla gamla bilder!
Borde kanske haffa första bästa hårddisk på jobbet snart, korkad vore jag annars!
Den här gillar jag, endast usb-anslutning
Men det blir nog en stationär iomega, 500gb för 599:-

Kommentarer
Postat av: Jerry Martinsson

Hade inte ni Iomega 1,5 GB för 999:- den här veckan? Jag skulle vilja ha den passar så bra till min Mac Pro.

2009-10-13 @ 20:42:28
Postat av: Angelica

Hmm, det är möjligt, har inte varit på jobbet och jag har inte heller fått något annonsblad den här veckan. Men i så fall är det ett grymt pris ju..

2009-10-13 @ 21:53:47
URL: http://jelkis.blogg.se/
Postat av: Kim

Ja, vi vill inte ha innan det blivit nytt år. :p Men sen när jag väl är i mitten av december så lär det vara tungt, då vill man väl bara att bebisen ska komma..



Okej, det är kul med heminredning! :) Jag är också sladdis, min syrra är 42 å min bror 45. Vi har bara samma mamma.

2009-10-14 @ 10:32:02
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Josie

Den där sista köpte jag för ett tag sen, dock tröttnade jag på att den är så otymplig och jobbig, att den behöver ström och så. Så jag bytte den med min brorsa, till en betydligt mindre som man bara kopplar in i usb:n. Mycket bättre! Trots att jag betalat flera hundra för min och det var mycket mer plats på den så var det lugnt värt bytet, haha! :)

2009-10-17 @ 00:05:14
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0