Trött hals

Min hals är inte okej, inte okej alls faktiskt. Det är väldigt ansträngande att prata med kunder en hel dag när man är ordentligt hes. Man måste liksom anstränga sig för att få fram orden så att dom verkligen HÖR vad man säger.. tur att det är regionsmöte i morgon och jag hoppas på att bara sitta tyst faktiskt! :P
Japp, möte kl 10-16 i Barkarby, sen söderut för att hämta V´s kvarglömda plånbok hos bror. Egentligen vill jag bara hem och vila och ta det lugnt efter mötet men han måste ju ha sin plånbok, ALLRA helst för min skull ;) Det blir så jobbigt när han ska låna min hela tiden, dock verkar han tycka att det funkar bra! :P
Nu ska jag nog försöka somna i soffan tills V kommer hem och kan släpa mig till sängen i stället!
God natt!

Kommentarer
Postat av: annelie

Hej! Du måste försöka vara tyst så du får tillbaka rösten. Den är ju viktig i ditt jobb ju.

Skriv lappar och knip igen!



Julafton.. ja som det ser ut så jobbar jag morgonpasset+kväll samt juldagsmorgon. Men det är dock schemaändring på gång så det kan bli annorlunda.

Isf känns det lite jobbigt att åka iväg, men skulle jag vara ledig så åker vi. Lutar ju dock åt att vi blir hemma. Känns stressigt annars.

Ni då?



Usch.. vill bli friska nu. Jag har ont i halsen nu, på ett nytt sätt! haha inte alls bra. Barnen är inte heller pigga. Mest Tuva nu som är i febrig fas ff.

Tröttsamt...



Svininfluensan vet jag ju inte som sagt om det var det dom kollade men... ? Ja...



Kram på sig



2009-11-03 @ 01:16:35
URL: http://frostnatter.wordpress.com
Postat av: charoline

^^. ja försök att sitta tyst hela dagen. bäst för halsen

2009-11-03 @ 09:12:37
URL: http://charolicious.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag håller med om att det kanske var lite väl många rosa som var ganska lika varandra. :p Men de går nog åt iaf. ;)

2009-11-03 @ 09:50:04
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

Jag börjar så smått komma tillbaka med bloggandet och livets verklighet, kolla gärna in bloggen:)

Hoppas du mår fint? Kram

2009-11-03 @ 21:33:51
URL: http://princessemma.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0