Tidsoptimisten Angelica

Hmm.. dom flesta som känner mig kanske anser att jag är en sån som tror att saker inte tar så lång tid som dom faktiskt gör. T ex så tar det ju bara en kvart för mig att sminka mig och platta hår osv! Okej, det kanske inte blir riktigt så när jag väl håller på, snarare 20-30 min. Och så är det väl med det mesta egentligen, dock har jag faktiskt aldrig varit försenad till jobbet (Endast då bilen gått sönder).
Jag kan inte annat än förstå dom personerna som håller dessa åsikter om mig, jag fick nyss ett ypperligt exempel på hur dålig jag är!
Jag har VETAT sen i september att jag ska besiktiga bilen innan 1 december. Jag har VETAT det och jag har blivit PÅMIND om detta! Tror ni jag har bokat besiktning?! Tror ni att jag tog den tiden som jag fick på papper förut? Nej, vad sjutton! Jag har ju HELA november på mig, varför få saker överstökade liksom? :P
Hur som helst, gick in på bilprovningen.se och kollade första lediga besiktningstid = 3 december! Då har jag dessutom lyckats med att ha körförbud på bilen i 2 dagar, okej.. inte hela världen tänker ni. Men det är just det att jag HADE kunnat gjort det här tidigare om jag inte vore så jäkla optimistisk.
Nu håller jag utkik efter återbud ;)

Kommentarer
Postat av: Kim

Du får åka till Vallentuna i värsta fall ;) Jag var där med Anton Liljas bil förut.

2009-11-04 @ 22:44:23
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0