Vilken underbar dag! Första badet med!

Ja, helt perfekt faktiskt! Började dagen med att sova länge, sen hörde S av sig och vi gick ner till parken för att sola. Solen stekte verkligen och det börjar verkligen kännas som SOMMAR! =))

                          


Syrran hörde även av sig för att åka till mormor och det var väldigt trevlig, blev bjudna på mat. Men det roligaste var nog att gå ner till havet. Syrran sa lite på skämt att, fan man skulle låna mormors baddräkt. Ja tänkte jag, mormor har du några baddräkter? OOoo ja, det hade hon minsann! Och inte var det i år dom var inköpta.. men vad sjutton, ensamma på en badstrand på vischan kan man väl hoppa i även med en ful mundering. Det var faktiskt 18 grader i vattnet och det blev nog en kvarts bad iaf, alltid lika kul att bada med syrran och kidsen!

Ja det var länge sen jag hade en så bra dag, mår prima! =)





Kommentarer
Postat av: alvan

Haha det bara isade i mig då jag trodde att även badflickorna var klickbara! ;-) Tack och lov!



Det var en skön dag! Och badet var fanimig skitskönt!



Kram på er

2009-06-01 @ 00:26:03
URL: http://frostnatter.blogspot.com

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0