Alla ni som använder PC..

Hur orkar ni? :P Sen jag köpte min mac (Eller, ja.. började fundera på att köpa mac) så har jag inte ens tänkt tanken på att skaffa mig en pc igen. Allt går ju så smidigt och det funkar så bra med mac, det är ingen myt! Från det att jag trycker på on-knappen på datorn till att jag är ute på nätet går det kanske 20-30 sek. Jag kommer väl ihåg hur det var med den andra datorn, jag satt på den när jag kom hem, sen gjorde jag lite andra saker och lagom till att jag var klar så hade den startat upp. Nu säger jag inte att det inte finns bra PC, för det gör det ju. Men inte lika bra, och det går inte att jämföra ;)

Folk brukar säga: "Men det finns ju inga program"- Jag har många program som är hur bra som helst som inte finns till pc, dessutom.. har jag inte direkt hittat något som jag skulle behöva som inte finns. (Kommande sims3 då ;)
"Det går ju inte att spela på mac" -Nej men vad bra.. precis en sån dator som jag är ute efter!

Ja inte är det bortkastade pengar för något som är onödigt dyrt iaf. Jag älskar min dator, varje sekund ;)

Hur var livet innan? ;)



Kommentarer
Postat av: alvan

Orkar o orkar.. när jag har sisådär 18000:--20000:- så ska jag väl kunna köpa en. ;)



Men en liten som du har vill jag faktiskt inte ha. Jag vill ha en Mac Book promed 17 tums skärm och då får man slanta upp lite.

Sen måste jag säga, jag vet att mac är bäst dock. Men min bärbara compaq är rätt snabb på uppstart faktiskt. Värre med min stationära. Där kan man ta en dusch innnan. Men det beror kanske mycket på att den behöver en upprensning också å andra sidan.



Vad får man ge hos er för en Mac book pro 17?



Hug hug

2009-05-29 @ 10:11:53
URL: http://frostnatter.blogspot.com
Postat av: Jerry Martinsson

Ja man ska lyssna på sin storebror han har koll! Nu vet du det till nästa gång! :-)



Sims 3 kommer till Mac samma dag!!!

2009-05-29 @ 17:08:05
Postat av: Angelica

WOW! Gör det!?!? Är det kombinerat eller är det två olika spelutgåvor? Kan jag spela sims på min dator eller kommer det lagga?





2009-05-29 @ 20:55:39
URL: http://jelkis.blogg.se/
Postat av: Jerry Martinsson

Jag tror att det kommer att flyta på alldeles utmärkt. Det släpps i en separat version!

2009-05-29 @ 22:16:49

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0