The sims 3, i morgon!

Jag är absolut ingen dataspels-nörd. Faktum är att jag inte spelat många alls, men just The sims, JUST det spelet är väldigt roligt enligt mig. Visst, det är roligt ett litet tag.. att bygga och göra fint, sen blir det lätt väldigt enformigt och man tröttnar. 

Jag kan dock inte slita mig från att vilja ha det nya som kommer i morgon, åh vad roligt det kommer vara! (Ett par dagar) Sen får man ju fixa lite expansion packs så blir det roligt ett tag till. 

MEN, nu undrar jag.. på applestore´s hemsida så finns det en mac-version, på discshop.se finns det både för Mac och PC. 
På elgiganten.se och på cdon så står det systemkrav: PC/MAC

Jag fattar inte om det är en kombinerad eller om det är separata utgåvor.. får väl hålla mig tills jag kommer till jobbet i morgon, om någon kan svara på det då :( Har ingen lust att beställa från applestore för det är alltid dyrast där!
Jag vill ju ha The sims 3 till min Mac..



Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0