Polish och umgänge

Har varit och fixat till bilen nu, det var lugnt värt mödan. Den blev riktigt fin faktiskt! Jag tycker inte att bilen i sig är fin, så det är ju helt klart ett plus att lacken blänker och att man kan spegla sig i den. Jag hade till och med på bumper shine som putsar upp de svarta detaljerna på bilen. Peeerfekt! =)

Men.. som vanligt har jag ju svårt för att få upp bilder på den förbaskade sidan! Jag fattar inte! Dom är absolut inte 8mb heller, det är 172k som jag ska ladda upp. Och ändå funkar det inte!!!
Jo, nu gjorde funkade det bara för det ;)


I helgen var det varmt, som sjutton. Badade och solade (lite för mycket känner jag). Det var 26 grader i vattnet igår, man klagar inte ;)



Förresten, min mamma har utökat till en massive trädgård, hon odlar nog det mesta utom marijuana och gräs tror jag ;)


Såhär glad blev jag när jag plockade med lite sallad hem idag:

Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0