Middag hos pappa

Har precis kommit hem från pappa och hans sambo. Var där och hälsade på och firade hennes födelsedag lite smått (i förväg då hon fyller år i morgon).

Hade det hur trevligt som helst och åt god mat.. drack ett glas vin eller två =)

I morgon är det midsommarafton och jag ser fram emot en trevlig kväll, har inhandlat en låda vin, lite cider och en klänning om jag inte skulle hitta något annat här hemma. Däremot så tvivlar jag på att det blir klännings-väder. Tror snarare att man skulle ha satsat på ett Helly Hansen-regnställ och ett par schyssta höga gummistövlar. :P

Men det känns inte riktigt som jag.. hellre blöt och söt, än torr och ful ;) haha..

Jag har tänkt på en sak, folk brukar fullkomligt älska reor! Jag HATAR reor! Det är mestadels bara skit som säljs. Jag menar, det finns ju en anledning till att det säljs på rea... Det har inte sålts förut så de sänker priset för att bli av med skiten! (När det gäller kläder och sånt) Jag brukar faktiskt inte ens kolla på rean, för jag vet att jag inte kommer att hitta något ändå. Kanske är det psykiskt för att jag vet att kläderna är billigare än vad dom brukar vara, men jag tycker bara att det är så mycket SKIT! Okej, det enda som faktiskt är bra är barnkläder, så det kan jag förstå. Annars- Nej! 

Det här är bara ett urval, men jag lovar att om ni går ut och letar i rea-ställen så kan ni absolut hitta antika rariteter där. 


Jag har själv jobbat i klädbutik och jag vet hur det går till. När sakerna inte blir sålda så åker dom ner i en kartong på lagret, man tar upp dom till nästa säsongs-rea och sätter en röd prislapp på så köper folk som tokar! 




FYI, Jag har alltså inte klickat hem något av dessa plagg ;)


Kram!



Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0