Kvällssol!

Vad skönt det är när solen tittar fram efter att det bara regnat och varit grått. Man får ny energi och känner sig mycket gladare.

Hoppas att det håller i sig så att vi slipper regn på midsommar. Känns som att vi är rätt beroende av vädret på grund av att det är ganska många pers. Men det blir nog bra, i morgon ska jag dessutom (i sista sekund som vanligt) försöka hitta något att ha på mig.  +Att jag ska få lite fusksol på näsan, jag känner mig ful när jag är blek.. och nu får det vara slut på det. The natural way eller ej ;)

Det har varit ganska stressigt på jobbet, haft mycket att göra. Men idag var en bra dag, känner mig nöjd och gick från jobbet med ny energi. Det känns kul och det behövs ibland. Så nu jävlar!

Nu ska jag gå in i duschen och sen blir det myskläder på!


Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0