Kvällsbekymmer och stress

Jag KAN inte koppla av när jag kommer hem, det tar flera timmar och jag.. som alltid har kunnat sova som en stock har fått svårare att kunna gå och lägga mig i tid. Idag gick jag upp 06.30 och kom hem nu vid 20.30. Jag är ju jättetrött och dagen har varit sjukt stressig, men det är väl därför som jag inte kan slappna av antar jag. Det är nackdelen med mitt jobb, att alltid jobba kvällar. Man får liksom inte någon tid över och det är rätt jobbigt. 

Hur som helst, vad det gäller den här förbannade bloggdesignen så ska jag försöka fixa tillbaka den som jag själv gjort. Så jag slipper dessa groteska som finns som förval på blogg.se! Inte alls kul att ha samma som många andra. Man vill ju göra sidan personlig, så som JAG tycker den är fin! Photoshop ska jag fixa med så blir det lite lättare.
Men jag älskar ju min dator, och så måste jag designa bloggen på en pc. Blä! Får se om jag ska åka till pappa och fixa det någon dag, känns lite "overkill" att använda den gamla stationära pc:n (som dessutom är filmbibliotek och är kopplad direkt till tvn). Redigera HTML-koder och tjafs på 42" format skulle nog få mig lite vimmelkantig ;)

Nu ska jag slappa (försöka) och förhoppningsvis inte somna så sent. Jag ska jobba 2 dagar till innan ledighet och man ska vara på topp! =)


Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0