Inte tillfrisknad än..

Känner mig fortfarande risig, är hes, hostar och mår allmänt dåligt. Idag satt jag och kikade på resor inför sommaren, jag är så himla sugen på att åka någonstans, typ Grekland eller Kroatien som inte ligger så långt bort.

Men det är svårt det där, i alla fall just nu. Det blir nog ingen resa i sommar, och jag hoppas verkligen att livet och tillvaron ordnar upp sig snart. För om man bortser från de saker som inte är så bra just nu, som bara är det som bidrar till ett normalt och bra liv, ekonomiskt sett; så är allting faktiskt bra! Snart.. snart kanske de dåliga vänder mot det bra!


Något som fått mig att skratta ordentligt-
Min systerson berättade om något nytt spel som han trodde att jag skulle tycka var roligt, och det var tydligen HUR coolt som helst! "Man är en gubbe och han kan typ förvandla sig till vad som helst!" "Han kan typ förvandla sina armar till vad han vill" 
-Jaså, kan han typ förvandla sina armar till snoppar? Säger jag (Jag vet att jag är barnslig, och det är sis med) ;)
Rasmus börjar skratta och tycker nog mest att jag är knäpp. 

Så börjar jag och syrran dra upp massa jobbiga situationer som skulle kunna uppstå om man skulle ha snoppar som armar. Här är några av dem:

1. Det skulle kunna bli jobbigt om man ska peta bort något mellan tänderna.
2. Klämma pormaskar och finnar
3. Säga -Du har något där.. och peta i ansiktet på någon
4. Pilla i näsan
5. Smaka av grytan man tillagar

Haha, ja det var väl ungefär något sånt, väldigt larvigt, väldigt internt. Men sinnessjukt roligt just då! ;)

Nu ska jag surfa runt lite och fortsätta sitta och snörvla. Måtte jag vara frisk på söndag då det är 3-års kalas för brorsans dotter!


Ciao!




Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0