Dunderförkyld!

Igår på jobbet hade jag väldigt ont i lungorna och tänkte att det kanske är pollen igen, jag brukar få astma då. Men nej, då vaknar man givetvis på natten och känner att nu är det kört. Mår verkligen skit idag och fick åka hem från jobbet vid 13, tur var väl det för jag däckade i soffan när jag kom hem och har inte gjort ett dugg sen dess. Nedrans sjukdomar!


Oh, i´m so fresh..


Däremot är en grej bra i det hela, som jag faktiskt inte haft tid med. Nu när jag ändå inte kan göra något utan måste ligga hemma och hosta så kan jag göra det här:


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh har du det nya sims. Jag blir avis!

Jag älskar sims, haha kanske barnsligt vad vet jag. Men det är ju hur kul som helst!

2009-06-09 @ 22:14:55
URL: http://buumbi.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0