Vad ska man hitta på...

I morse när jag vaknade så var det molnigt och sen började det dugga. Men nu är det varmt och soligt igen, men V är ordentligt bränd och det kliar på kroppen. Jag är däremot fit for fight med stranden igen. 

Det finns faktiskt dåligt med fina stränder här, det krävs att man åker ut lite längre för att det ska kännas fräscht. Ska försöka hinna med att köpa en present till brorsan och hans sambo med. Självklart glömde jag ringa och gratulera honom igår. Det var faktiskt inte så att jag glömde att han fyllde år.. men jag hade mycket på jobbet och tänkte att jag skulle ringa när jag hade slutat. Varför är jag så glömsk?! Ja, det får man väl leva med och jag tror att det var ganska lugnt ändå idag när jag ringde =) Shit happens!

Det var nog värre i höstas när jag fyllde år och ringde mamma på väg till jobbet, vi småpratade i kanske 2 min sen sa jag, tack mamma. Tack! -Nej.. men jag vet att du fyller år, lilla gumman! 
Haha.. ja det visste hon, men hon glömde det i telefon ;)

Nej, jag får fundera ut något att göra nu. Att sitta i en lägenhet såhär mitt i sommaren och fint väder känns V Ä R D E L Ö S T !




Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0