Utlandet i sommar!

Det är väl så gott som bestämt att det väntas en vecka i något annat land än Sverige i sommar. Åh, jag vill ju åka bort! Ska försöka hitta en bra resa någon gång efter den 11e juli, då går jag på semester. Jag hade dessutom tänkt helt fel, den 20e har jag sagt, men så var det tydligen en vecka tidigare! Underbart!

Jag kan tänka mig att åka till Grekland, Kroatien, Egypten, Marocko.. kanske, kanske Spanien. Men det var sådär faktiskt. Grekland är så mycket bättre! Ser fram emot att bara ta det lugnt, dricka vin, sola och bada och att INTE behöva kolla på klockan, bara vara! 

Jag har precis lagt till en sista minuten-widget i dashboard nu! Detta måste bli verklighet!



Nu ska jag sova så att jag orkar en veckas jobb, hah! En vecka.. =)))

Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0