Tapeter; Eco, Boråstapeter, Cole & Son, Spirit, Modern Classic?!!

Jag behöver hjälp med att välja tapeter till sovrummet. Just nu är det rätt tråkigt och tapeterna är skadade vid sovrumsdörren (var så när vi flyttade in). Så nu när det ändå inte blir någon resa för att V ska jobba så tänkte jag styla om sovrummet och köpa nya möbler så att det blir så som vi vill ha det. En gång för alla =)


Såhär ser det ut nu, har tänkt ha en fondvägg vid huvudändan och sen vitt...

Jag har valt ut några tapeter som jag tycker om, det är en ganska mixad kompott med mönster, stilrent, enfärgat och färgglatt. Jag kan nämligen tänka mig nästan vilken som helst av dessa, för alla möbler kommer att vara vita..


Vilken tapet är finast?


Med dessa möbler ur IKEA´s serie Hemnes. Med lite annat till..






Kommentarer
Postat av: Anonym

Den tappeten längst ner till vänster är hemsk när den väl kommer upp...lovar...den var på mina väggar när jag flytta in

2009-07-10 @ 00:30:20
Postat av: Angelica

Okej, jättebra att veta. Har för mig att jag har sett en bild på den på hemsidan. Det är inte så stort mönster va?

2009-07-10 @ 00:45:36
URL: http://jelkis.blogg.se/
Postat av: Kim

Tack! :) haha, jag fattade inte att det var viktors angelica först. jag trodde det, men har inte sett dig på länge och såg aldrig att du nämnde honom. men nu så. :p

2009-07-10 @ 13:32:20
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0