Michael Jackson Memorial



Jag har aldrig varit något jättestort fan av Michael men däremot tyckt att han var en riktigt bra artist. Det blev mycket Michael förra sommaren däremot med Sara. Tror att det var Bad och Billie jean som spelades mest ;)

Hur som helst, kollade på minnesceremonin på tv4 idag. Det var väldigt fint, men jag tänkte inte så mycket. Förrän hans dotter höll sitt lilla "tal". Man har ju tyckt att han varit så skum och blivit knäppare och knäppare de senaste åren. Men när dottern sa att han alltid har varit den bästa pappan man skulle kunna tänka sig och började gråta så hon inte kunde prata längre- Så började jag gråta med. Jag är rätt känslig av mig, och jag grät inte för att The king of pop är död. Jag tänkte mer på hans barn som har förlorat sin pappa.. och syskonen som har förlorat en bror. Och HAN var en riktig artist, en stjärna. =)

Nog om detta, sen såg vi Wallander "Skulden". Har sett de flesta Wallander och det är väl ingen jätteupplevelse men för en tisdagskväll så är det bra. Bra film som handlade om en liten pojke som försvann från förskolan. Oväntat slut också må jag säga, värt att se =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

dirty diana glömde du :P

2009-07-08 @ 16:39:26

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0