Kalas och studsmatta!

Lille man som fyller 10 idag fick en studsmatta i present. Och HERREGUD vad roligt det var att hoppa runt, jag blev alldeles fnissig och tänkte att såhär kul har jag inte haft på säkert 10 år. :P 
När man känner hur det drar ihop sig och pirrar i magen, ja det var galet kul! Sen är det alltid lika roligt att träffa alla syskon samlade, det blir ju ganska sällan. (Om man räknar in alla födelsedagar så ses vi rätt ofta, men det är ingen kvalitetstid)
Men sommaren är bra, då kan man sitta ute och barnen kan springa runt som dom vill =)

Jag borde kanske sova snart, ska upp tidigt i morgon. Kl 7 för att vara exakt, och det på min semester! :P


Jag känner att vinden blåser i rätt riktning...



Kommentarer
Postat av: Kim

Ska du på Älmsta Natta idag då? Nej den syns inte när man går in via bloglovin, och det gjorde den förr. Hel skumt!

2009-07-31 @ 12:49:27
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0