Grand Opening!

Åh, äntligen är det klart!!! Eller, inte klart.. men det är klart! ;) Det är en del pill och meck kvar att göra. Två sängbord + byrå ska inhandlas. Men tapeten är på plats, färgen verkar sitta kvar och sängstommen är monterad (efter MYCKET om och men). Jag fick hjälp av min kära vän att sätta ihop den men vi drog inte järnbalkarna under tillräckligt mycket så när vi satte i sängarna sen så var det ojämna glipor lite här och där. 

Som tur var så kom ju V hem med måttbandet i högsta hugg och mätte på centimetern.. som alltid, det ska vara perfekt! :P I det här fallet kan jag väl inte annat än att hålla med honom =)

Hur som helst, otroligt skönt att få sova i sovrummet igen! Och att det är mer smakfullt än förut, beroende på vad man har för smak iofs ;)


-Okej, jag ger upp! Bilder i morgon, det går ju inte att ladda!!!!!!!!!!

Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0