Cillit Bang på duschvägg

Oj, oj, OJ vad jag har kämpat för att få vår fina duschvägg glänsande ren. Jag har skrubbat den med alla rengöringsmedel vi har, tills armarna domnat bort. Resultatet har blivit okej, men inte mer än så. Efter ett par duschar har den varit lika dimmigt vit av kalk igen. Inget kul alls!

Men idag köpte vi cillit bang för badrum, och jag brukar inte tro på reklamer men jag tänkte att, den är ju iaf den dyraste rengöringen så det kanske är bra ändå. Värt ett försök. Och resultatet blev hur bra som helst! Utan att gnugga i flera minuter på samma kvadratdecimeter. Nu är det glänsande rent och inte en kalkfläck syns. Verkligen värt att rekommendera, det hela tog 1-2 min. =) Nu kan jag släppa det från mina tankar, jag tycker om att ha det RENT! =)


Kommentarer
Postat av: Milica

Japp, ska jag va ärlig så åt jag och min syster upp den på mindre än sex minuter :o

2009-07-06 @ 23:53:30
URL: http://milicajankovic.blogg.se/
Postat av: Milica

Japp, ska jag va ärlig så åt jag och min syster upp den på mindre än sex minuter :o

2009-07-06 @ 23:56:52
URL: http://milicajankovic.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0