jul och jobb

Jag har haft det fullt upp i ca 2 veckor nu! Det har varit mycket jobb såklart, det är ju alltid så på julen, och när jag kommit hem har jag däckat i soffan eller i sängen då jag försökt se en film. Kollade faktiskt på ensam hemma, och det tog mig endast 4-5 kvällar att se hela filmen ;)
Julfirande hos min bror har jag hunnit med också, en trevlig tillställning med alldeles för många paket :P

Mellandagsrean har till hälften avverkats och det känns jäkligt skönt. Personligen så avskyr jag reor själv.. om jag går in i en klädbutik tex så kollar jag VÄLDIGT sällan på rean, det finns ju oftast en anledning till att dom sakerna är just på rea.. Hmm, elektronik är väl lite annorlunda men.. ändå. Kul när det är folk iaf och kunderna strömmar in.

Har spenderat denna kväll med att spela ett onlinespel med V, bomberman till ps3. Något beroendeframkallande ochefter ett par timmars spelande tror man att man tagit en svag dos LSD. :P

I morgon blir det jobb igen, sen är jag ledig på tisdag! Nyårsplanerna är avklarade med, verkar som att det blir en kväll inne i stan med vänner =)


Här följer några bilder från min senaste vecka :P



























En av mina två uppskattade kvarn-klappar ;)

Kommentarer
Postat av: ☆ Carlosa

Rösta på mig i http://emmelist.blogg.se/2009/december/finalisterna-i-dagens-blogg-3.html#comment så är du sjukt söt! jag är nr 6

<3



2009-12-30 @ 14:47:20
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/
Postat av: Julia

fin blogg du har. gott nytt år på dig!

2009-12-31 @ 13:04:43
URL: http://juliakring.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0