Wallander - Tjuven

Här hade man gjort sig till och hyrt den då jag hade fattat det som att Sara ville se det. Dock har jag fattat helt fel och hon sa att hon HADE sett den, men tyvärr är min hjärna alltför ofta på energisparläge. Hur som helst, blev en kväll i soffan med V i stället. Och filmen var bra, det är några få svenska filmer som jag gillar och Wallander ser jag gärna på.

Funderar på att krypa ner i sängen och läsa en bok, det var länge sen. Jag har inte läst något direkt sen jag begravde mig i Stieg Larssons sista, Luftslottet som sprängdes. Hmm.. snart är det ju höst, man kanske ska klicka hem några nya böcker som är läsvärda. 

Nu ska jag kolla igenom bokhyllan och se om det finns något spännande =)

God natt!




Min senaste favoritbild, igen ;)

Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0